Sunday 15 November 2009

Day 14: 原来我有这一本书。。。

今天不晓得怎么了好像突然想起很多事情。。。
原来我的电邮信箱收了很多几年前收到的电邮。
有几封是零四年期间和一个韩国男孩的互相通信。
我在那时答应他会给他寄他喜欢的糖果。。。
我没有办到。明确点是已经忘得一干二净了。。。
事隔多年要不是刚刚无聊在信箱里翻一翻,
我也不知道自己真的是个大头虾!!!
对不起啦。。。
再来是我在两年前买了宫部美幸的《模仿犯》尽然还没看完!
嗐。。。说真的这小说很‘动看’读着读着好像会置身在故事里。。。
仿佛自己就在故事人物的身边打转。或许写完这一篇我又会忘了它。。。
但还是希望我会有完成它的一天!

7 comments:

  1. wow..u brought so many books to UK?

    ReplyDelete
  2. hahaha and she's getting more from MAS to UK!!!~

    ReplyDelete
  3. no...i left this book back home...i was surfing looking for more interesting books to read and it came to my minds i still havent finished reading this after years! it has got volume 1&2 and ive forgotten where is the 2nd volume...i might hv to get a new one in the future if i wanna read back...shame!

    ReplyDelete
  4. yeah...fei im gonna hv like at least 5 more coming to me...

    ReplyDelete
  5. wow, i can't imagine how many Kilos of stuffs you have to ship back to M'sia when you're leaving UK..hahahaa...

    ReplyDelete
  6. i also have that book =)
    heavy but nice
    really gancheong, sometime i feel somebody looking at me from my back that scary.

    ReplyDelete
  7. 近来我也发现很多的“原来”在我的身上~~
    ”原来“我得到很多的爱。。。
    ”原来“我的头脑有点奇怪。。。
    ”原来“我可以恨得很狠。。。
    ”原来“我有精神分裂。。。
    ”原来“我开始羡慕少年的青春。。。
    ”原来“我开始变老了。。。

    ReplyDelete